sobota, 26 kwietnia 2014

Oszukane ptasie mleczko - lekki i orzeźwiajacy deser

Galaretka i jogurt. Dwa zwykłe produkty, które wlaściwie znam na wylot... Nigdy nie łączyłam ich razem... Do czasu, gdy odkryłam, że w połączniu ze sobą dają orzeźwiający i lekki deser. Musicie spróbować!

Składniki (2 porcje):
- 1 galaretka owocowa bez cukru
- 200g jogurtu naturalnego

Galaretkę przygotowujemy wg przepisu na opakowaniu, odstawiamy do sotygnięcia. Gdy galaretka wystygnie dodajemy do niej jogurt i dokładnie mieszamy, najlepiej z użyciem trzepaczki wtedy pozbędziemy się wszelkich grudek a dodatkowo wtłoczymy do środka powietrze, dzięki czemu nasze ptasie mleczko będzie miało lekką, piankową konsystencję. Odstawiamy do lodówki na 2godz.

Moją ulubioną wersją tego prostego deseru jest połączenie kwaskowatej galaretki cytrynowej ze świeżymi truskawkami podanymi jako dodatek do deseru. Pychotka:)

Zdrowy tryb życia

3 komentarze:

  1. w moim domu rodzinnym często robiło się desery w ten sposób :) bardzo fajne i lekkie desery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja teściowa robi taki deser bardzo często- tylko w wersji wielokolorowej- a ja bardzo lubię się nim zajadać :) Deserek jest naprawdę przepyszny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Galaretka i jogurt? Zaciekawiłaś mnie, nie próbowałam takiego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń